Teema 

Minu soov oleks saada rohkem teadmisi õpikeskkondadest, mida saan kasutada oma töös lasteaias nii kolleegidega, vanematega kui ka lastega. Pean tunnistama, et siiani ei ole ma ise lisa uurimistööd selles valdkonnas teinud, et rohkem teadmisi omandada, kuid nüüd olen ma siin ja olen sellest teemast väga huvitatud.

Eesmärgid 

Minu eesmärgiks on saada teada võimalikult palju uusi õpikeskkondi, mida saaksin kasutada oma töös ning neid hakata julgelt ka rakendama ning ka kolleegidele tutvustada, muidugi sinna juurde käib nende keskkondade endale selgeks tegemine.

Samuti on eesmärgiks osaleda igas loengus ning loodan, et leiame ka lahenduse kui peaksin ise haigestuma või haigestub laps, et loeng järele lugeda/vaadata.

Strateegiad 

Panen paika plaani/ajakava, millal on mul aega teha kodutöid, et need ei kuhjuks ja ei jääks viimasele minutile.

Suhelda kindlasti teiste kursusekaaslastega.

Vahendid/ressursid 

Loen teemakohaseid artikleid, suhtlen kursusekaaslastega/õppejõuga, kasutan arvutit/telefoni, täidan blogi.

Hindamine 

Kodutööde postitamine blogisse õigeks tähtajaks.

Uute teadmiste kasutamine ja rakendamine.

Analüüsin oma arengut.


Lisa kommentaar

Design a site like this with WordPress.com
Alustamine